Diversen

Kindersokken, een interactieve (voor-)lees-app, verpakkingen, posters, flyers… Laat je verrassen!


Interactieve
(voor-)
lees-app

Opdrachtgever:
WALKYTALKIES B.V.

We gaan weer lezen samen met WALKYTALKIES!

Met deze gratis interactieve (voor-)lees-app beleef je avonturen in 3D met jouw favoriete WALKYTALKIES in de hoofdrol.



Blikje voor Haagsche hopjes.

Opdrachtgever: De Haagsche hopjesfabriek.

Er doen verschillende verhalen de ronde over het ontstaan van het Haagsche hopje. Maar wat hetzelfde blijft is de heerlijke smaak van deze koffiebonbon.

Verpakt in een blikje met typisch Haagse kenmerken: de ooievaar, het groen-geel, de Haagse kustlijn en het Vredespaleis.

Te koop bij Bakkerij Hessing, VVV Den Haag en het Haags Historisch Museum.


Posters, flyer en programma-
boekje OUDstanding.

Opdrachtgever:
Stichting
Liesje doet.

Oude mensen, die zitten toch achter de geraniums?
Think again.

Liesje Doet heeft in samenwerking met Diligentia een cabaretshow gemaakt over de schoonheid van ouderdom: OUDstanding. 

Vier 70plussers uit Den Haag delen het podium met de cabaretiers Eva Crutzen, Thijs Maas, Leon van der Zanden en Howard Komproe. Dit levert hilarische, spannende en ontroerende levensverhalen op met een belangrijke historische context.


In beeld gebracht:
de 4 kernwaarden
van HM-group.

Opdrachtgever:
HM-group.

De werknemers houden houten letters vast en vormen samen de 4 kernwaarden. Je kijkt door de letters heen. Zo zijn de werknemers ook echt die kernwaarden.

Fotografie Katja Poelwijk.


Blik Haagsche Kakker ter gelegenheid van de heropening van het Mauritshuis.

Opdrachtgever:
Bakkerij Hessing.

Op 27 juni 2014 werd, na 2 jaar verbouwen en renoveren, het Mauritshuis heropend.

Nog frisser ontwierp voor deze gelegenheid een bewaarblik voor de Haagsche Kakker. 

Dit blik, gevuld met het ambachtelijke ronde krentenbrood met spijs, amandelen, honing en kaneel, is geproduceerd in een gelimiteerde oplage.